יום ראשון, 29 במרץ 2020

דוד שמש עם מחליף חום


אחד החלקים החשובים ביותר של שגרת חיי היומיום שלנו, גם אם אנחנו לא מקבלים את זה כי אנחנו מקבלים את הדברים כמובנים מאליהם, הוא ברזי מים חמים בבית שלנו. מים חמים מביאים איכות נעימה יותר למקלחת, הם מחזירים לחיים כל אחד ואחד מאיתנו בסוף יום עבודה מתיש.

 

דוד חשמלי מגיע עם יתרון ברור כיוון שהוא מותקן בדירה או בסמיכות, ומאפשר מים חמים ללא צורך להתקין פאנלים סולאריים. גוף חימום מסוג זה ניתן למצוא ברוב הגגות בישראל. במערכת חימום זו, הדוד חייב להיות גבוה משמעותית ובכך לאפשר למים החמים לזרום כלפי מעלה. דודי שמש עם החלפת חום עם האנרגיה לחימום היא למעשה דוד שמש המוצב על הגג הפועל באמצעות טכנולוגית שאיבה, המהווה את הגוף של הדוד עצמו. דוד משתמש במים קרים במכל וחוזר אליהם בחזרה אל הדירות בבית הדירות קרובות הגג השטוח של התהליך הנמוך ביותר, זה תורם לחימום מהיר של המים והשימוש המשותף וחסכוני.

המים הקרים מתחתית הדוד זורמים בחזרה אל הדוד שמחמם אותם. דוד שמש עם מחליף חום לחימום מים - פטנט
ייחודי שהומצא אינדוקציה במיכל המכיל מנגנון החלפת חום, יכול לייצר מים חמים מהר! דודי שמש עם מחליפי חום נחוצים כאשר מסיבה זו או אחרת, יש בעיה בהתקנת מיכל המים של הדוד לעבודה עם פאנלים סולאריים.

דוד שמש


עם זאת, את המים החמים בשנים אלה הושגו רק אם אנחנו משלמים הרבה כסף על דודי חשמל בזבזנים. דוד שמש, אשר פותחה בישראל כמה עשרות שנים, שינתה את התמונה בתחום זה בקנה מידה עולמי. עם זאת, חשוב להבין כיצד מחמם מים עובד כך שאנחנו יודעים מאוד מעריך את החשיבות של המכשיר הזה ולדעת היטב כיצד לשמור אותה ולטפל בה במידת הצורך עם אנשי מקצוע איכותיים. מסיבה זו, ובגלל שאתה באמת לא יודע מה לומר לדוד שלך - רצוי בכל מקרה לא לדודי שמש מים לשתות / חשמליים.

לאחר הזמן מה צנרת זרימת מים החמה היא כבר חמה כאשר אפקט הקירור לא יורגש. חום הגוף הוא החלק כי אנרגיה חשמלית המתגייר לחמם והוא אחראי על הדוד לחימום מים. פלאנג, הוא חלק גדול (צלחת שסוגרת את דודו הפתיחה), אשר מחוברת התרמוסטט ואת הדוד.

יש כל דודים גם מערכת חשמל, שתפקידם הדוד עזרו לחמם את המים בימי חורף קר, כאשר האנרגיה הנקלטת מהשמש אינה מספיק עבור חימום מוצלח של מים. כאשר המים מגיעים לטמפרטורה גבוהה (בדרך כלל 70 מעלות), התרמוסטט לנתק את זרם החשמל למחמם וכל מונעים מי התחממות יתר. כאשר התרמוסטט אינו תקין, וטמפרטורת המים עלולה לעלות ללא הגבלה, עד הפיצוץ של הדוד. מחמם מים חשמלי מים באמצעות חשמל בלבד, והוא לא נעזר (שמש) אנרגיה סולארית לחימום מים. דוד חשמלי מתאים דירות אשר אין מרוכזת מערכת של פאנלים סולאריים.


מפעלי מתכת קרשין - שלו בע"מ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.